Privredna komora Crne Gore

Main Menu

  • Privredna komora
        • O KomoriPrivredna komora je samostalna, poslovna, stručna i interesna ogranizacija nezavisna u svom radu.
          • Istorijat
          • Predsjednici PKCG
          • Zakon o PKCG
          • Statut PKCG
          • Politika kvaliteta
        • Nagrada Privredne komore
        • Organizacija
          • Skupština
          • Upravni odbor
          • Nadzorni odbor
          • Predsjednica
          • Potpredsjednici
          • Generalni sekretar
        • Stručna služba
        • Kontakt
        • Sudovi pri Komori
          • Arbitražni sud
          • Sud časti
          • Odbor za vansudsko rješavanje potrošačkih sporova
          • Kodeks poslovne etike
        • Koordinacioni odbori
          • Koordinacioni odbor za žensko preduzetništvo
          • Koordinacioni odbor za zdravstveni turizam
          • Koordinacioni odbor za kvalitet
          • Koordinacioni odbor za tranzitni saobraćaj
          • Koordinacioni odbor za evropske fondove i projekte
          • Koordinacioni odbor za digitalnu transformaciju
          • Koordinacioni odbor farmaceutske i medicinske privrede
          • Koordinacioni odbor za energetsku efikasnost i zaštitu životne sredine
  • O Crnoj Gori
        • Profil zemlje
        • Ekonomski pokazatelji
        • Investiranje u Crnu Goru
        • Podrška investitorima
        • Zakonodavstvo
        • Poslovno okruženje
        • Poljoprivreda
        • Turizam
        • Energetika
        • Rudarstvo
        • Industrija
        • Građevinarstvo
        • Trgovina
        • Spoljnotrgovinska razmjena
        • Šumarstvo
        • E infrastruktura
        • Saobraćaj
        • Finansijske usluge
  • Udruženja
        • Bankarstvo
        • Drvna industrija
        • Energetika i rudarstvo
        • Građevina
        • ICT
        • Komunalna privreda
        • Mala i srednja preduzeća
        • Metalurgija
        • Poljoprivreda
        • Saobraćaj
        • Špedicija
        • Trgovina
        • Turizam
        • Grupacije
          • Grupacija industrijskih proizvođača pekarskih proizvoda
          • Grupacija distributera nafte i naftnih derivata
          • Grupacija priređivača igara na sreću
  • Usluge
        • ATAATA karnet je jednostavan međunarodni carinski dokument koji omogućava privremeni uvoz najvažnijim grupama roba kojima se trguje u svijetu. ATA karnetom roba cirkuliše neocarinjena za period od jedne godine u slučaju kada je na carinskom području zemlje koja je prihvatila Konvenciju o privremenom uvozu i to bez popunjavanja nacionalnih carinskih isprava, plaćanja carine ili polaganja depozita, što inače slijedi u redovnom postupku za privremeni izvoz, odnosno uvoz. U svijetu, ATA karnet je sinonim pasoša za robu.
        • TIRTIR karnet je međunarodni tranzitni dokument koji omogućava da bez dodatne procedure u carinskom području, a pod okriljem TIR konvencije, prevoznik obavi uslugu transporta u najkraćem vremenskom periodu. TIR karnet, kao jedan od glavnih stubova TIR sistema, po osnovu konvencije predstavlja vrstu osiguranja robe u transportu, pa je samim tim i najsigurniji sistem pri obavljanju istog.
        • Redovi vožnje u drumskom saobraćaju
        • Centar za edukaciju u drumskom saobraćaju
        • Uvjerenje o domaćem porijeklu robe
        • Uvjerenje o domaćem nepreferencijalnom porijeklu robe
        • Potvrda da se roba ne proizvodi u Crnoj Gori
        • Ovjera uvozno izvoznih dokumenata
  • Aktivnosti
        • Nagradna igra - Kupujmo naše!
        • Dobro iz Crne Gore
        • Konferencija o ekonomiji
        • Crnogorski parlament preduzeća
        • Saopštenja
        • Poslovni ambijent
        • Obrazovanje
        • Međunarodna saradnja
        • Najave
        • Sajmovi
        • Protokol
        • Projekti
  • NATO tenderi
  • Multimedija

logo

  • Privredna komora
        • O KomoriPrivredna komora je samostalna, poslovna, stručna i interesna ogranizacija nezavisna u svom radu.
          • Istorijat
          • Predsjednici PKCG
          • Zakon o PKCG
          • Statut PKCG
          • Politika kvaliteta
        • Nagrada Privredne komore
        • Organizacija
          • Skupština
          • Upravni odbor
          • Nadzorni odbor
          • Predsjednica
          • Potpredsjednici
          • Generalni sekretar
        • Stručna služba
        • Kontakt
        • Sudovi pri Komori
          • Arbitražni sud
          • Sud časti
          • Odbor za vansudsko rješavanje potrošačkih sporova
          • Kodeks poslovne etike
        • Koordinacioni odbori
          • Koordinacioni odbor za žensko preduzetništvo
          • Koordinacioni odbor za zdravstveni turizam
          • Koordinacioni odbor za kvalitet
          • Koordinacioni odbor za tranzitni saobraćaj
          • Koordinacioni odbor za evropske fondove i projekte
          • Koordinacioni odbor za digitalnu transformaciju
          • Koordinacioni odbor farmaceutske i medicinske privrede
          • Koordinacioni odbor za energetsku efikasnost i zaštitu životne sredine
  • O Crnoj Gori
        • Profil zemlje
        • Ekonomski pokazatelji
        • Investiranje u Crnu Goru
        • Podrška investitorima
        • Zakonodavstvo
        • Poslovno okruženje
        • Poljoprivreda
        • Turizam
        • Energetika
        • Rudarstvo
        • Industrija
        • Građevinarstvo
        • Trgovina
        • Spoljnotrgovinska razmjena
        • Šumarstvo
        • E infrastruktura
        • Saobraćaj
        • Finansijske usluge
  • Udruženja
        • Bankarstvo
        • Drvna industrija
        • Energetika i rudarstvo
        • Građevina
        • ICT
        • Komunalna privreda
        • Mala i srednja preduzeća
        • Metalurgija
        • Poljoprivreda
        • Saobraćaj
        • Špedicija
        • Trgovina
        • Turizam
        • Grupacije
          • Grupacija industrijskih proizvođača pekarskih proizvoda
          • Grupacija distributera nafte i naftnih derivata
          • Grupacija priređivača igara na sreću
  • Usluge
        • ATAATA karnet je jednostavan međunarodni carinski dokument koji omogućava privremeni uvoz najvažnijim grupama roba kojima se trguje u svijetu. ATA karnetom roba cirkuliše neocarinjena za period od jedne godine u slučaju kada je na carinskom području zemlje koja je prihvatila Konvenciju o privremenom uvozu i to bez popunjavanja nacionalnih carinskih isprava, plaćanja carine ili polaganja depozita, što inače slijedi u redovnom postupku za privremeni izvoz, odnosno uvoz. U svijetu, ATA karnet je sinonim pasoša za robu.
        • TIRTIR karnet je međunarodni tranzitni dokument koji omogućava da bez dodatne procedure u carinskom području, a pod okriljem TIR konvencije, prevoznik obavi uslugu transporta u najkraćem vremenskom periodu. TIR karnet, kao jedan od glavnih stubova TIR sistema, po osnovu konvencije predstavlja vrstu osiguranja robe u transportu, pa je samim tim i najsigurniji sistem pri obavljanju istog.
        • Redovi vožnje u drumskom saobraćaju
        • Centar za edukaciju u drumskom saobraćaju
        • Uvjerenje o domaćem porijeklu robe
        • Uvjerenje o domaćem nepreferencijalnom porijeklu robe
        • Potvrda da se roba ne proizvodi u Crnoj Gori
        • Ovjera uvozno izvoznih dokumenata
  • Aktivnosti
        • Nagradna igra - Kupujmo naše!
        • Dobro iz Crne Gore
        • Konferencija o ekonomiji
        • Crnogorski parlament preduzeća
        • Saopštenja
        • Poslovni ambijent
        • Obrazovanje
        • Međunarodna saradnja
        • Najave
        • Sajmovi
        • Protokol
        • Projekti
  • NATO tenderi
  • Multimedija
Saopštenja
Home›Saopštenja›Nastavak kampanje ”Snaga je u nama” – POZIV ZA DOSTAVLJANJE IDEJE-KONCEPTA KOMUNIKACIONE STRATEGIJE

Nastavak kampanje ”Snaga je u nama” – POZIV ZA DOSTAVLJANJE IDEJE-KONCEPTA KOMUNIKACIONE STRATEGIJE

By Novica Bulatovic
May 12, 2023
397
0
Share:

U nastavku kampanje ”Snaga je u nama” (više o kampanji na www.snagajeunama.me i društvenim mrežama), Privredna komora Crne Gore (u daljem tekstu: PKCG) poziva privredna društva koja se bave konsaltingom iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću da dostave ideju-koncept komunikacione strategije: ”Jačanje prepoznatljivosti uloge privrednog sektora i privrednika u društveno ekonomskom razvoju Crne Gore”.

  1. Kontekst projektnog zadatka

Privredna komora Crne Gore, osnovana je 1928. sa ciljem da zastupa interese privrednika i privrede, podstiče ekonomski razvoj kroz otvoreno tržište, slobodu preduzetništva i konkurenciju, promoviše privredne potencijale i internacionalizaciju poslovanja, nalazi da je neophodno povećati stepen razumijevanja, svih činilaca u društvu prema potrebama i značaju domaće privrede i privrednika.

Privredna komora Crne Gore interese privrede i privrednika zastupa kroz:

  • kontinuirane aktivnosti na unapređivanju zakonskog okvira, kroz saradnju sa izvršnom i zakonodavnom vlasti, a u cilju poboljšanja poslovnog ambijenta;
  • afirmaciju i podsticanje diverzifikacije privrede;
  • afirmaciju i primjenu pozitivnih privrednih praksi i korporativnog upravljanja;
  • predstavljanje i promociju privrede u zemlji i inostranstvu;
  • afirmaciju, zastupanje i zaštitu članova, u skladu sa etičkim kodeksom i dobrim poslovnim običajima;
  • podršku u usvajanju novih poslovnih znanja i vještina.
  1. Opis projektnog zadatka

PKCG nalazi da je potrebno povećati stepen razumijevanja svih činilaca u društvu prema potrebama i značaju domaće privrede i privrednika, kako bi postojeći privredni subjekti imali prepoznatljivu ulogu i u takvom ambijentu ostvarivali bolje rezultate, a potencijalni preduzetnici bili motivisaniji i ohrabreniji za realizaciju svojih ideja. Svjesni činjenice da je osnaživanje privrede i privrednika dugoročan proces, koji se sastoji i u jačanju realnog identiteta i u poboljšanju imidža koji privredna društva i privrednici, usljed brojnih izazova, imaju u društvu, projekat “Snaga je u nama” imaće svoj kontinuitet.

U tom pravcu, a u cilju realizacije i nastavka projekta, PKCG upućuje javni poziv privrednim subjektima za slanje osnovne ideje – koncepta komunikacione strategije pod nazivom: ”Jačanje prepoznatljivosti uloge privrednog sektora i privrednika  u društveno ekonomskom razvoju Crne Gore”.

PKCG će evaluirati pristigle materijale, odabrati najbolje ideje-koncepte i pozvati njihove nosioce da ih razrade.

Nakon okončanja perioda određenog za razradu selektovanih ideja-koncepata, privredni subjekti će biti pozvani da predstave razrađene ideje-koncepte komunikacione strategije pod nazivom: ”Jačanje prepoznatljivosti uloge privrednog sektora i privrednika u društveno ekonomskom razvoju Crne Gore”, pred žirijem koji će formirati PKCG.

Nakon odabira najbolje razrađene ideje-koncepta uslijediće realizacija odabrane komunikacione strategije, uz podršku stručnog tima PKCG.

Prva faza projektnog zadatka

Prva faza obuhvata javni poziv za dostavljanje osnovne ideje-koncepta komunikacione strategije, pod nazivom: ”Jačanje prepoznatljivosti uloge privrednog sektora i privrednika u društveno ekonomskom razvoju Crne Gore”.

Ideja – koncept treba biti napisan u slobodnoj formi na max. tri stranice (formata A4, font 12) u skladu sa ciljevima koji se nalaze u projektnom zadatku.

Ideju – koncept treba poslati najkasnije do 24. maja 2023. godine, a ista treba da sadrži:

  • Opis ideje – koncepta, kao i obrazloženje kako bi ideja – koncept mogla doprinijeti jačanju prepoznatljivosti uloge privrednog sektora i privrednika;
  • Načine, alate i kanale komunikacije, kojim bi komunikaciona strategija mogla ispuniti postavljeni zadatak sa eventualnim projekcijama uspješnosti ideje-koncepta, kroz odabrane parametre;
  • Osnovne podatke o nosiocu ideje / relevantne reference.

Druga faza projektnog zadatka

Nakon odabira najboljih ideja-koncepata, njihovi nosioci će biti pozvani, najkasnije do 01. juna, 2023. godine, da razrade ideje i dostave ih najkasnije do 15. juna, 2023. godine, koje će, u narednom koraku, biti predstavljene žiriju formiranom od strane PKCG.

Razrada ideje treba da sadrži prikaz komunikacione strategije i akcionog plana, u mjeri i na način, kojim nosilac ideje – koncepta, smatra da će ciljevi biti ostvareni:

  • na osnovu sopstvenih iskustava, teorijskih i praktičnih znanja, odnosno, kreativnih uvjerenja;
  • na osnovu istraživanja;
  • na osnovu utvrđene dobre komunikacijske prakse.

Nosioci odabranih ideja-koncepata, u ovoj fazi, moći će da prilože i sve dodatne formate, za koje smatraju da će kvalitetnije i jasnije predstaviti ideju-koncept.

Pored toga, puna aplikacija treba da sadrži i finansijsku ponudu, koja obuhvata iznose, za sve elemente i faze njene realizacije.

Na kraju selekcionog procesa, nosilac odabrane komunikacione strategije će, uz podršku stručnog tima PKCG, početi sa realizacijom komunikacione strategije ”Jačanje prepoznatljivosti uloge privrednog sektora i privrednika, u društveno-ekonomskom razvoju Crne Gore”, najkasnije 30. juna, 2023. godine.

  1. Ciljevi

 Cilj projektnog zadatka je izrada i implementacija komunikacione strategije ”Jačanje prepoznatljivosti uloge privrednog sektora i privrednika  u društveno ekonomskom razvoju Crne Gore”, za potrebe nastavka projekta “Snaga je u nama”.

Ciljevi nastvaka projekta:

  • Doprinijeti boljem razumijevanju značaja crnogorske privrede u ukupnom društveno ekonomskom razvoju, te ukazati na njene potencijale;
  • Objasniti na koji način sve društvene oblasti zavise od privrednog razvoja;
  • Podići nivo interesovanja za zapošljavanjem u privrednom sektoru;
  • Dodatno podizati svijest o značaju kupovine domaćih proizvoda;
  • Uticati na bolje pozicioniranje domaćih proizvoda na tržištu;
  • Podići nivo motivisanosti mladih i žena za otpočinjanje biznisa;
  • Isticati značaj predvidivosti poslovnog ambijenta za investiranje;
  • Promovisati poreske olakšice sa naglaskom na one koje podstiču razvoj inovacija i njihovu primjenu u praksi;
  • Objasniti ESG (environment, social, governance) pristup poslovanja kao novu razvojnu šansu;
  • Objasniti značaj, ulogu i mjesto Privredne komore u sistemu ekonomskih institucija.
  1. Propozicije ocjenjivanja

Pristigle ideje-koncepte u prvoj fazi, članovi žirija, formiranog od strane PKCG, pojedinačno, vrednovaće po unaprijed utvrđenim kriterijumima za:

  • Kreativnost i originalnost ideje-koncepta;
  • Način realizacije ideje;
  • Reference nosioca ideje.

Najbolje odabrane ideje-koncepte, u drugoj fazi, članovi žirija, formiranog od strane PKCG, pojedinačno, vrednovaće po unaprijed utvrđenim kriterijumima za:

  • Prezentaciju ideje-koncepta;
  • Razrađenost ideje-koncepta;
  • Obrazloženje finansijskog dijela.
  1. Zaštita intelektualne svojine

Privredna komora Crne Gore se obavezuje da će ideje-koncepte koristiti samo u svrhu ovog projektnog zadatka, te da će iste ostati u vlasništvu njihovih nosilaca. Samo odabrana ideja nakon potpisivanja ugovora postaće vlasništvo PKCG.

U slučaju da se ukaže potreba za korišćenje neke od predloženih ideja u druge svrhe, nosilac ideje će biti pozvan za davanje saglasnosti po dogovorenim uslovima.

  1. Rok za dostavljanje ideje – koncepta

Rok za dostavljanje ideje-koncepta je srijeda 24. maja do 14h na e-mail mraskovic@pkcg.org

  1. Period realizacije komunikacione strategije

Kampanja će biti realizovana u periodu od potpisivanja Ugovora (najkasnije 30. jun) do 31. decembra 2023. godine.

  1. Budžet

Ukupan predviđeni budžet za realizaciju odabrane komunikacione strategije je 220.000 eura sa uključenim PDV-om.

 

Kontakt osoba:

Maja Rašković

Sektor za marketing

E-mail: mraskovic@pkcg.org

 

Snaga je u nama – projektni zadatak

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Saopštenja

    Regionalni fond za izazove uručio novu računarsku opremu Srednjoj elektrotehničkoj školi “Vaso Aligrudić” u Podgorici

    April 18, 2024
    By Novica Bulatovic
  • Saopštenja

    Trgovina jedan od ključnih stubova privrednog razvoja

    October 29, 2025
    By Novica Bulatovic
  • Saopštenja

    Predstavljene programske linije podrške inovacionoj djelatnosti za 2022.

    March 11, 2022
    By Novica Bulatovic
  • Saopštenja

    Prepoznavanje moći ADR-a: Kako sačiniti pouzdanu klauzulu za rješavanje sporova?

    October 6, 2023
    By Novica Bulatovic
  • Saopštenja

    Ideje za nove Erasmus+ projekte bi trebalo da integrišu zelene prakse

    June 13, 2022
    By Novica Bulatovic
  • Saopštenja

    Nove cijene ATA karneta u 2023. i 2024. godini

    November 17, 2022
    By Novica Bulatovic

Menu

  • Galerija

  • Publikacije

  • Glasnik

Najave

  • 17
    Novembar
    Projekti

    Informativna radionica o mogućnostima EmBRACE projekta

  • 03-20
    Novembar
    Obrazovanje

    Termini obuke i polaganja ispita za vozače i menadžere

  • 27
    Novembar
    Saopštenja

    Prilike. Razvoj. Integracija: crnogorska privreda pred novim poglavljima

  • 01
    Decembar
    Saopštenja

    Obavještenje o usklađivanju Redova vožnje u međunarodnom drumskom saobraćaju za sezonu 2025/26

Privredna komora Crne Gore © 2022
All rights reserved

pkcg logo

Kontakt info

Privredna komora Crne Gore
ul. Novaka Miloševa 29/II
Podgorica 81000
Crna Gora

tel +382 20 23 05 45
fax +382 20 23 04 93
pkcg@pkcg.org
www.komora.me

  • Početna
          • November 11, 2025

            Crnogorska startap zajednica privukla veliko interesovanje potencijalnih partnera na samitu u Lisabonu

          • November 10, 2025

            Obilježen Svjetski dan nauke za mir i razvoj: Povjerenje u nauku kao pokretač promjena

          • November 7, 2025

            Graditi održivo partnerstvo između Zavoda za zapošljavanje i privrede

          • November 6, 2025

            Arbitraža postaje nezaobilazan mehanizam pravne zaštite

          • November 6, 2025

            Crna Gora na međunarodnom sajmu privrede KLIK EKSPO 2025 u Tirani

          • November 6, 2025

            Jadran dobija prvu digitalnu pijacu morskih proizvoda i regionalni klaster Plavog rasta

          • November 5, 2025

            Evropska podrška za brži napredak Crne Gore

          • November 5, 2025

            Dominacija kratkom video formom: Kako iskoristiti moć društvenih mreža kroz video sadržaj

          • November 5, 2025

            Lansirana B2GreenHub platforma

          • November 4, 2025

            Crnogorska privredna delegacija na Evropskom parlamentu preduzeća u Briselu

  • O PKCG
  • Udruženja